Het dossier bestaat standaard uit basismappen en dossiermappen welke worden getoond aan de hand van autorisaties. De basismappen en dossiermappen worden dynamisch samengesteld. Door in het dossiernavigatievenster op het onderdeel of de map te klikken wordt de bijbehorende map geopend en de gegevens getoond.
Vanuit de desktop-applicatie kan worden bepaald welke gebruiker over welke basismappen en dossiermappen mag beschikken. Hierdoor is een optimale bescherming mogelijk van medische en privacy gevoelige informatie. U kunt bij vragen contact opnemen met de systeembeheerder van Dossier Manager binnen uw organisatie.
De basismappen van de werkgever volgen grotendeels dezelfde structuur als die van de persoonsdossiers.
Basisgegevens
In dit basisblad zijn adresgegevens te vinden en aan te passen. Ook is er ruimte voor gegevens rond verzekeringen en is er de mogelijkheid om opmerkingen toe te voegen.
Documenten
Deze map bevat documenten die geïmporteerd zijn, of gegenereerd zijn.
Activiteiten
Via activiteiten kunnen toegewezen activiteiten worden ingepland voor gebruikers. Dit is afhankelijk van autorisaties en inrichting.
Notities
In de map Notities zijn aantekening terug te vinden, welke eventueel ook per mail verstuurd kunnen worden.
Dossiertracking
Hierin wordt bijgehouden welke gebruikers het huidige opdrachtgeversdossier geopend hebben.
Externe relaties
Externe relaties die zijn ingevoerd in Dossier Manager kunnen worden geselecteerd om te worden toegevoegd aan het opdrachtgeversdossier.
Algemeen
In deze mappen kunnen tekstblokken worden aangemaakt voor de verschillende onderdelen met betrekking tot de opdrachtgever.
Webdossiers
Onder Webdossiers kan worden ingesteld welke dossiers beschikbaar zijn via het Web Portaal. Wanneer dossier via deze optie van het DM WEB PORTAAL worden afgehaald, wordt gecontroleerd of het dossier ook bij een andere opdrachtgever op het DM WEB PORTAAL hoort. Is dat het geval, dan volgt een waarschuwing en de optie om het dossier buiten de actie te laten, waardoor het dossier beschikbaar blijft voor het DM WEB PORTAAL.
Werkgevers
In dit onderdeel zijn de werkgevers terug te vinden welke onder deze opdrachtgever vallen.
Dossier Inzien
Hier kan een selectie worden gemaakt voor welke dossiers er persoonlijke toegang wordt ingesteld, zodat personen zelf hun dossier kunnen inzien via het Web Portaal. Zie hiervoor ook het Helpbestand van de Client-versie.
Trajecten
Hier kunnen trajecten worden aangemaakt of geselecteerd op opdrachtgeversniveau.
Op het tabblad Overig is onder het kopje Overig aan te geven wat het streef ziekteverzuimpercentage is voor deze opdrachtgever. Dit wordt dan weergegeven via het Dashboard bij de widget Ziekteverzuimpercentage per maand.