Wanneer u op een basismap klikt verschijnt in het venster naast het dossiernavigatievenster het basisblad. Op het basisblad kunt u gegevens toevoegen, wijzigen of verwijderen. Welke basismappen beschikbaar zijn is afhankelijk van de samenstelling van uw digitale dossier en de autorisaties.
Hier ziet u een voorbeeld van het basisblad persoonsgegevens. U kunt gegevens op dit basisblad alleen wijzigen.
Klik op Wijzigen en voer de gegevens in.
|
|
Om de gegevens op te slaan klikt u vervolgens op Opslaan.
|
|
Indien u de wijzigingen wilt annuleren klikt u op Annuleren.
|
Op dit basisblad kunt u de persoonsgegevens en de gegevens van de partner wijzigen. Het tabblad 'Gemachtigde' geeft ruimte voor contactinformatie voor een gemachtigde met betrekking tot de persoon. Op het tabblad 'Opmerkingen' kunt u eventuele opmerkingen invullen.
Via gebruikersbeheer in de DM CLIENT is het mogelijk om gebruikers het recht te geven of ontnemen om BSN te zien en in te voeren. Gebruikers die niet over de juiste rechten beschikken, kunnen geen BSN zien op het DM WEB PORTAAL. Dit geldt voor de personalia, dashboard widgets, grids, journaal, Management Rapportages en het genereren van documenten.
Gegevens omtrent legitimatie en werkvergunning kunt u invoeren op het tabblad 'Overig'. Een tijdelijk verblijfsadres kunt u eveneens invoeren op het tabblad 'Overig'. Het is mogelijk om een tijdelijke adres in te voeren, bijvoorbeeld in verband met een verpleegadres waar post naar verzonden dient te worden. Het tijdelijke adres zal weer leeggehaald worden bij een volledige herstelmelding.
Op het tabblad zijnverschillende gegevens in te vullen en opties aan of uit te vinken. Zo is het mogelijk om, met de juiste rechten, het dossier inzichtelijk te maken voor de medewerker zelf, en de optie aan te vinken om SMS herinneringen te versturen van activiteiten/afspraken. Voor het beschikbaar zijn van deze opties kunt u contact opnemen met de systeembeheerder binnen uw organisatie.