Het dossier bestaat standaard uit basismappen en dossiermappen welke worden getoond aan de hand van autorisaties. De basismappen en dossiermappen worden dynamisch samengesteld. Door in het dossiernavigatievenster op het onderdeel of de map te klikken wordt de bijbehorende map geopend en de gegevens getoond.
Welke informatie is zichtbaar voor gebruikers
Vanuit de desktop-applicatie kan worden bepaald welke gebruiker over welke basismappen en dossiermappen mag beschikken. Hierdoor is een optimale bescherming mogelijk van medische en privacy gevoelige informatie. U kunt bij vragen contact opnemen met de systeembeheerder van Dossier Manager binnen uw organisatie.
De basismappen van de werkgever volgen grotendeels dezelfde structuur als die van de persoonsdossiers.
Basisgegevens
In de Basisgegevens staan de gegevens omtrent adres, verzekeringen en opmerkingen.
Documenten
Deze map bevat documenten die geïmporteerd zijn, of gegenereerd zijn.
Notities
In de map Notities zijn aantekening terug te vinden, welke eventueel ook per mail verstuurd kunnen worden.
Afdelingen
Voor het aanmaken en registreren van afdelingen
Divisies
Voor het aanmaken en registreren van divisies.
* Let op: Afdelingen en Divisies zijn los van elkaar staande entiteiten. De afdelingen en divisies kunnen naast elkaar gebruikt worden.
Contactpersonen
Verschillende contactpersonen die gekoppeld zijn aan deze werkgever kunnen hier worden onderhouden.
Dossiertracking
Hierin wordt bijgehouden welke gebruikers het huidige werkgeversdossier geopend hebben.
Algemeen
In deze mappen kunnen tekstblokken worden aangemaakt voor de verschillende onderdelen.
Verzuimvezerkering
In deze map kunnen gegevens worden toegevoegd die de basis vormen voor de management rapportage Schadelast.