Werkgeversdossier

Het dossier bestaat standaard uit basismappen en dossiermappen welke worden getoond aan de hand van autorisaties. De basismappen en dossiermappen worden dynamisch samengesteld. Door in het dossiernavigatievenster op het onderdeel of de map te klikken wordt de bijbehorende map geopend en de gegevens getoond.

 

Welke informatie is zichtbaar voor gebruikers

Vanuit de desktop-applicatie kan worden bepaald welke gebruiker over welke basismappen en dossiermappen mag beschikken. Hierdoor is een optimale bescherming mogelijk van medische en privacy gevoelige informatie. U kunt bij vragen contact opnemen met de systeembeheerder van Dossier Manager binnen uw organisatie.

 

 

 

Basismappen werkgever

De basismappen van de werkgever volgen grotendeels dezelfde structuur als die van de persoonsdossiers.

 

Basisgegevens

In de Basisgegevens staan de gegevens omtrent adres, verzekeringen en opmerkingen.

 

Documenten

Deze map bevat documenten die geïmporteerd zijn, of gegenereerd zijn.

 

Notities

In de map Notities zijn aantekening terug te vinden, welke eventueel ook per mail verstuurd kunnen worden.

 

Afdelingen

Voor het aanmaken en registreren van afdelingen

 

Divisies

Voor het aanmaken en registreren van divisies.

 

* Let op: Afdelingen en Divisies zijn los van elkaar staande entiteiten. De afdelingen en divisies kunnen naast elkaar gebruikt worden.

 

Contactpersonen

Verschillende contactpersonen die gekoppeld zijn aan deze werkgever kunnen hier worden onderhouden.

 

Dossiertracking

Hierin wordt bijgehouden welke gebruikers het huidige werkgeversdossier geopend hebben.

 

Algemeen

In deze mappen kunnen tekstblokken worden aangemaakt voor de verschillende onderdelen.

 

Verzuimvezerkering

In deze map kunnen gegevens worden toegevoegd die de basis vormen voor de management rapportage Schadelast.